vrijdag 22 februari 2013

Low stress-images


Vrijdag, bijna weekend. Op vrijdag heb ik nooit les, waardoor ik dikwijls ga werken om mijn studentenkas (= Suriname-spaarpot) bij te spijzen. Ontspannen doe ik door op Tumblr random woorden in te typen en de foto's te bekijken. I like, big time! 



Michelle is hierin ook een heldin, maar op de één of andere manier komt ze ook altijd naakte, mannelijke geslachtsdelen tegen, die ze dan weer doorstuurt  naar mij. You naughty gurl!

Geen blote piemels voor jullie, maar een paar foto's/quotes, om je hoofd even helemaal leeg te maken.


 Uit Alice in Wonderland. Ik adoreer dit stukje tekst. <3

 Have you been takin' your pills already, darling?



 Mr Big & Carrie. <3 SATC


 Mathilda, mijn lievelingsfilm toen ik nog een ukkie was. We hadden hem op video, grijsgedraaid is 'ie, waardoor de kwaliteit maar zo-zo meer is. Ik kan hem perfect meelippen.  Maar ik zou hem zo op DVD terug kopen!

Hello arrogantie die van deze foto afstraalt. I love it!



Fijn weekend iedereen!

Liefs, Lotte.x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten