vrijdag 30 november 2012

Foto-update: Over Movember, fierheid en lachen.

Long time no see.( #badblogger ) Moest ik goede voornemens maken op het einde van december, dan zou één ervan zeker 'meer bloggen' zijn.  Soit. Ik hield me de voorbije weken wel actief bezig hoor. Take a look.



Ik leef samen met een aantal wereldverbeteraars. Mijn ouders vertrokken voor een maand naar Bangladesh.  Niet op vakantie, maar met hun portie gezond verstand en koffers vol bruikbaar hulpmateriaal hielpen ze de mensen daar het leven wat beter te maken.  




Met ons speelplein wonnen we een prijs. De bedoeling was om een foto in te sturen waarbij je ziet dat jouw speelplein inclusief (kindjes met beperking en zonder spelen samen) werkt. De eerste prijs was voor ons!  #fiereleidster
-Wie me zoekt, ik zit in het midden van de groep. Naast Kato, het meisje in de rolstoel-

Sinds dit jaar volg ik avondonderwijs, ik doe de opleiding gelaatsverzorging and I love it! Ik droom dan ook van zo'n prachtige witte zetels en kasten. 


 AWESOME! Hier gaat mijn akabe-juffen-hart van smelten. 


Fierheid tot de miljardste macht. Onze stoere brandweervaders doen mee met Movember, een inititiatief waarbij de mannen starten op 1 november met een gladgeschoren bovenlip en deze laten begroeien tot het einde van de maand. En dat allemaal om prostaatkanker in het daglicht te plaatsen. Het filmpje over de actie vind je hier.



Veel liefs, Lotte.x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten