dinsdag 11 september 2012

Astrid Bryan & OPI lanceren nagellakcollectie

Amazing! Astrid Bryan, die van den John, brengt samen met OPI een nagellakcollectie uit. De lakjes zullen binnenkort in beperkte oplage in België verschijnen.  Astrid is de eerste 'Vlaamse' die een OPI-collectie op de markt brengt, zij volgt Katy Perry, Nicki Minaj en Serena Williams op.  



Astrid Bryan. De naam alleen doet me zuchten. Ik ontmoette haar één keer, op de plaatselijke quiz van de Jeugddienst. En hello! Wat een persoonlijkheid! Enja, ze droeg Louboutins, die ik ook even mocht aanraken... -Oh Em Gee!-

Doordat Astrid Bryan altijd perfect gekleed en gelakt de deur uitgaat, zijn de kleuren van de nagellakcollectie hierop gebaseerd. Er zullen vier verschillende kleuren worden uitgebracht, twee die de gesofisticeerde kant van Astrid onderstrepen en twee met een meer speelse twist. 



Amazing Califorinia Love: Een pittig en warm fushia

My pimped Out Wonderland: Hét Astrid Bryan-zwart 

Chillin' by the Pool: Classy zilverblauw

Go Nutty for Donnutty: Een nude kleurtje, geïnspireerd op John's hoofd


Ooh, ik ben echt helemaal verliefd op My Pimped Out Wonderland en ook Go Nutty for Donutty heeft mijn nieuwsgierigheid gewekt. Hopelijk kan ik hem nog ergens vinden.

Wat zijn jullie favorieten? 


Liefs, Lotte. x








Geen opmerkingen:

Een reactie posten