zaterdag 22 september 2012

Bacteriën en virusjes.

"het zit onder de mensen" is een zinnetje dat de voorbije week regelmatig door de wind in mijn oren gefluisterd werd. Oh poor thingies... 'het' zat niet in mij, gelukkig. -het- zijn trouwens van die miezerige, sluimerende bacteriën/virusjes die je overal en altijd kan oplopen.

Putain, had ik even te vroeg gejuicht. Na een geweldige zomervakantie en een nog geweldiger begin van het nieuwe academiejaar (understatement, quoi?!), moest ook ik eraan geloven. Hier lig ik dus, zielig in mijn zetel. Al 3 dagen. Elke keer wanneer ik ziek ben, denk ik heel dramatisch 'uuuuuggghhr, ik ben nog nooit zo ziek geweest'. Natuurlijk klopt dat niet altijd, maar zo voelt het wel. Elke keer weer. 

Gelukkig heb ik een supermama. Een mama die de perfecte verpleegster is als ik ziek ben. Want geef toe, iedereen wilt verzorgd worden door la mamma wanneer hij/zij ziek is. Mammie, I love you.



Liefs, Michelle x

1 opmerking: