donderdag 18 oktober 2012

My big birthdaywishlist!

Oktober is begonnen, dat is ook traditioneel de start van mijn aftelling naar mijn verjaardag. Ik ben jarig op 25 oktober - nog één week! -en op die dag loop ik erbij als een diva. -It's mah b-day,darling!-


Bij deze dank ik mijn lieve lector alvast voor het afschaffen van het namiddagcollege die dag. Me soo happy!

Ik zorg voor een verjaardagsoutfit & matching make up, de cadeautjes... tja, daar moet nog voor worden gezorgd. Zelf vind ik niet dat ik een 'moeilijke' ben op het vlak van cadeautjes, maar kom, ik hoor steeds weer wat geklaag. 

Bij deze:


- Het 3stappenplan van Clinique.
Nummer 2, alstublieft! Mijn huidtype is volgens Clinique 'droog gecombineerd', ik heb niet veel last van onzuiverheden, mijn poriën zijn normaal en mijn T-zone wordt amper -lees: nooit- vet. Lucky me! Aangezien Michelle zo goed te spreken was over deze verzorging én ik een zwak heb voor Clinique, opteer ik voor deze verzorging. 



- Chubby Stick - Woppin' Watermelon van Clinique
Een chubby stick staat al lang op mijn wishlist. In het roze, dank!

- Nagellak 
Ik ben nog steeds op zoek naar een prachtig zwart exemplaar, My pimped Out Wonderland van OPI & Astrid Bryan spreekt me aan. Ook de klassieke lakjes van Chanel en Dior zijn to die for. In het algemeen maak je met met nagellak altijd blij, maar nu ik al zo'n grote verzameling heb, ben ik het meest blij met speciale lakjes. 

- Stijltang
Mijn vorige stijltang heeft het begeven. Een poef, wat rook en het was geflikt. Kapot. Nu ik mijn haren in een middenmeet heb laten knippen, vind ik het leuk om ze stijl te dragen. Alleen gaat dat nogal moeilijk zonder stijltang. -Duuh-  Op onderstaande foto zien jullie de Babyliss ontkrultang ipro 230 ST87E, het kind moet ook een naam hebben hé.  

Edit: Uit goede en betrouwbare bron heb ik vernomen dat deze tang al ingepakt op mij ligt te wachten! Whoepwhoep!
- Joggingbroek 
Jawel, ik, Lotte, de onsportieve -dat uurtje zumba op een week niet meegeteld- vraag een joggingbroek. En nee, niet om in de zetel lekker lui te liggen wezen. Nee, om effectief te sporten. Ofja, toch te doen als of. Ik geef tot februari namelijk elke maandagvoormiddag sport. Aangezien het nogal misstaat om dat in jeans en high heels te doen -Nee, zo'n diva ben ik nu ook weer niet.- heb ik nood aan een goede joggingbroek. Mijn pokémon-paarse Adidasje is ook perfect, maar dan weer niet zo winddicht (en dus ook niet zo handig om toezicht te houden op de speelplaats.) Deze van Nike is van dikkere stof, iets wat in ons koude landje nog wel van pas komt. 




- Nagellakrek
Momenteel zitten mijn lieve lakjes opgesloten in dozen. Hierdoor zie ik de kleurtjes niet erg goed, een nagellakrek zou hier soelaas bieden. Sofie Valkiers van Fashionata heeft een prachtig rek, zodat al haar lakjes supermooi uitkomen. Eyecandy -smelt-



- Iphone 5
Michelle heeft er één. Ik wil er één. Oké, ik kan zonder en een goedkoper toestel kopen. Maar wow. Zo cool. En dan al die übercoole covers die je ervoor kan kopen!?  

- Juwelery
Nee, ik eis geen gouden kettingen, ringen met diamanten en zirkonen. Ik draag graag oorbelletjes, ringen en kettinkjes. Maar.... Ik ben allergisch aan nikkel, waardoor ik of nikkelvrije juweeltjes of echte zilveren/gouden juweeltjes moet dragen. Geen ramp, maar altijd wel even opletten.  
Sinds ik Carrie in SATC zag met zo'n leuke naamketting, wil ik er ook eentje. Of zo'n leuke naamring.

Met een goed boek en een zak snoep maak je mijn dag ook steeds goed!

Liefs, Lotte.x












Geen opmerkingen:

Een reactie posten