zondag 14 oktober 2012

Review: Nuxe - Micellair Reinigingswater



Ik testte uit, opnieuw en opnieuw. 's Avonds, 's Morgens. Voor de douche, na de douche. Voor een schuimende reiniger, zonder extra reiniger. 
Tijd voor een review. 

Start!  Schroef het dopje open en ruik eraan. Mijn neus vertelt me enorm veel, ik heb een lange neus en die zal ik gebruiken ook! Hmmm. Niet de lekkerste geur ooit. Zuur, hard. Het mengsel van een rozengeur en de geur van groene thee is niet zo lekker. Hoewel Nuxe beweert dat er geen alcohol of parfum in zit, heeft deze reiniger een specifieke geur.  Het stinkt niet, maar als parfum zou ik dit nooit gebruiken. 

Ik giet wat reinigingswater op een wattenschijfje en probeer niet te hard in te ademen door mijn neus, wrijf over mijn gelaat... en zowaar. AL -jaja, allemaal- mijn make up komt er mee af! Twee wattenschijfjes verder en mijn gezicht ziet én voelt goed gereinigd. Hoera voor Nuxe! 

De eerlijkheid gebied me wel om te zeggen dat ik mijn ogen reinig met een oogreiniger, dus over het eye-area kan ik niets zeggen. 




Deze reiniger doet wat er van hem verwacht wordt, hij reinigt grondig en goed. De geur is een mindere. Ik zou hem niet opnieuw kopen, maar ik gebruik hem nu helemaal leeg. 

Welke reiniger gebruiken jullie?


Liefs, Lotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten