zondag 5 februari 2012

Review: O.P.I Original Nail Envy

Enkele weken geleden vertelde ik jullie over mijn nagelprobleem en hoe ik dit ging proberen op te lossen...
Ondertussen heb ik al een volledige kuur met O.P.I Original Nail Envy achter de rug, en gebruik ik deze nog altijd als base coat.
Wat vind ik nu van dit product?
De eerste week heb ik elke dag twee laagjes aangebracht. In die week had ik al een mini-scheur in mijn nagel, en zolang ik met die kuur bezig was, is ze niet verder gescheurd. Positief punt, zeg ik! Na een week voelen mijn nagels inderdaad steviger aan.

 Maar ik denk dat als je echt een optimaal resultaat wilt bereiken, je het product toch intensief moet gebruiken (zo vaak mogelijk dus!). Ik ben in ieder geval tevreden :-) Een negatief punt, volgens mij, is toch wel de prijs... €23,95 is niet goedkoop, of toch zeker niet voor een 'arm' studentje ;-)

Liefs,

Michelle      x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten