woensdag 1 februari 2012

Shoplog - Michelle #1

Het moment waar ik al 5 weken naar uit gekeken heb... Eindelijk zijn die vervelende examens gedaan! Aangezien ik vrijdag op reis vertrek (een cruise rond de Caraïbische eilanden, Jeej!), wou ik nog wat toffe zomerige items scoren.
Na mijn laatste examen ben ik dus op jacht gegaan, en ja hoor, deze keer heb ik wel een aantal leuke dingen gevonden :-) .


Truitje - Zara

Blazer - Only

Blouse - H&M

Kleedje - Zara

Kleedje + fijne riempjes - H&M

Bikini - Etam

Leuk detail vanachter op het broekje, een strikje!

Zijn er onder jullie nog die tijdens de winter even de zon gaan opzoeken?

Liefs,
Michelle      x

1 opmerking:

  1. Oh gij meenda dat op facebook dat gij vertrok, ik dacht dat dat een grapje was!
    Oke, ik ben STIKjaloers! ;-)
    PS; een Ipad zou leuk zijn op zo een cruise? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen