donderdag 24 mei 2012

Deep cleansing emergency mask - Clinique

Oeh, I love Clinique. En ook deze keer ben ik verkocht. You dit it again,C.
Door stress en andere omgevingsfactoren (én ook het feit dat ik al enkele keren mijn wekelijkse maskerbeurt had overgeslagen - Shame on me!)  was mijn huid een beetje een puinhoop aan het worden. Doordat ik dan ook constant aan mijn gezicht zit te krabben (Loshangende velletjes en pukkeltjes zijn een heerlijkheid om open te krabben, de littekens erna zijn veel minder.) was het tijd voor een goede reiniging.

Tijd voor een emergency cleaning dus! En hoe gaat dat beter dan met het deep cleansing emergency mask van Clinique?  Ik reinigde mijn gezicht, smeerde een serum en bracht het masker aan. Het masker is wit en ruikt fris -naar munt, maar ook weer niet -. Whatever, ik raad je aan om geen dikke laag te smeren, het masker droogt traag op. Ik zat ongeveer een 20-tal minuutjes met mijn witte snoet naar tv te kijken. Terwijl het masker droogt, voel je het prikken, geen onaangenaam geprik, maar eerder een ik-ben-aan-het-werken-geprik.  Daarna afspoelen met lauw water en klaar!


Dé tube. Hij bevat 100 ml, dus wel een tube vol zalig spul!

Nuja, een beetje kleur zou me niet misstaan.


Liefs, Lotte. x

1 opmerking: