donderdag 31 mei 2012

Smeren, smeren, smeren x 100000

Ik heb een wit velleke, bruin niet megafel, maar verbrand des te sneller.  Sinds enkele jaren heb ik een grote schrik om te verbranden. En hoewel we hier thuis al jàààren een zonnebank hebben staan, staat die te verstoffen op zolder. 


Ik smeer me in met factor 30 of met factor 15, waardoor het bruinen langer duurt, maar het bruin wel duurzamer is. Maar blijkbaar ben ik één van de weinige jongeren -15 tot 30jaar - die zich bewust is van de gevaren van de zon. 
Op de site slimmer in de zon vind je tips en tricks om veilig te zonnen.

Het filmpje onderaan is een eyeopener voor velen, het is ludiek aangepakt.  Ik zag het op de site van It-girl, maar ondertussen spotte ik het ook op facebook én Twitter.
Kanker maakt oud én hoe! Check it out!



Aangezien ik nu al zo hard op mijn mama lijk (bleikbahieuw,grmbl) smeer ik me te pletter. Dus girlies, smeren die handel!!


Liefs, Lotte. x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten