woensdag 30 mei 2012

Notd - Pink Friday & Glittermania


"Make me come alive, come on and turn me on. Touch me, save my life. Come on and turn me on. I'm too young to die. Come on and turn me on. Oooooooooh " 

Oeh, I love this song! Maar niet iedereen vindt het leuk om dit liedje in mijn gezelschap te beluisteren.  Ik heb er namelijk een armbeweging bij verzonnen die eruit ziet alsof ik aangevallen word door een muggenplaag en tegelijkertijd moet vechten tegen een ingebeelde vijand. Ja, Nicki, you make me alive. En hoe!?  Eerst met haar muziek, maar dan met mijn grote liefde: nagellak. Ons Nicki is nogal een zotte (denk maar aan haar Superbass shatter mét glitters & neon-make-up), maar ik koos uit haar collectie Pink Friday & Metallic4life.

Mijn notd bestaat vandaag uit een pak glitters en OPI Pink Friday van de NM-collectie.

OPI Pink Friday.

v.l.n.r: It's purpelicious, Gold Fever en Front row or backstage? -Essence

Ik starte met een laagje FROB, dan een laagje IP, laagje GF en weer IP, GF,... Ik heb ongeveer zo'n 7 lagen nagellak op mijn wijsvingers. (Een pain in the ass om het te verwijderen...) Pas dan was het dekkend. Maar, het resultaat mag er zijn. Al zeg ik het zelf. 

Liefs, Lotte. x

(Trouwens, ik heb picmonkey ontdekt. De foto's op de blog worden vanaf nu hierdoor bewerkt tot prachtplaatjes. Andere ideetjes om foto's op een easy manier te bewerken zijn van harte welkom!)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten