dinsdag 5 juni 2012

First time - Ombre nails

Examenperiode. Dé tijd van het jaar om jezelf tijdens blokpauzes bezig te houden met dingen die eigenlijk te tijdrovend zijn, maar op die moment zo razend interessant lijken. Ach, dit experimentje was eigenlijk gewoon enorm interessant.


Tijdens mijn dagelijkse dosis Bloglovin' kwam ik terecht op een artikel over ombre nails op de blog van The Styling Dutchman. Het artikel kan je hier nalezen. Dat artikel bracht me dan weer naar de tutorial op Glamour.com


Met een bang hartje, maar vol goede moed, ben ik eraan begonnen. Je moet weten, ik ben namelijk niet zo handig. Zeker niet als het om zo'n prutswerkje gaat. Toch ben ik niet ontevreden over het resultaat!


De foto's spreken voor zich denk ik. Voor de volledige 'how to' verwijs ik jullie graag naar Glamour.com.








Liefs,
Michelle   x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten