donderdag 14 juni 2012

My life in pictures - #1 Lotte

Geen instagramfoto's, maar gewone, oldskool fototoestelfoto's.


Boven:
L: Studeren lukt alleen met mijn favoriete appeltjesbalpen. R: Zus blokt en maakt kabouterhuisjes.
Onder:
L: Mijn favoriete zomerrok. R: Smurfen!

Boven:
L: Kit met peren van Nele Reymen, aanrader! R: Mijn beste vriendin kwam me verrassen met een fruitslaatje.
Onder:
L: Silver shatter & On stranger tides. R: Mijn laatste jaar in een kartonnen doos.

Boven:
L: Kinderen schminken, whoep whoep!
Onder:
L: Mijn eindprofiel! R: Zei daar iemand Strandfuif?

Boven:
L: Dat diploma is binnen, voel u veilig met mij als klaarover! R:  Mijn laatste jaar in een paar foto's.
Onder:
L: Ik stond in de Flair! Met een artikel over faalangst. R: Good Luck kaarsje voor de zus!


Liefs, Lotte. x

1 opmerking:

  1. Cool dat je een diploma van opzichter kunt krijgen, wist ik niet. Die salade ziet er heerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen