zondag 26 augustus 2012

Let's go to the beach...

Michelle en ik willen op vakantie, maar die perfecte vakantie zoeken en boeken kost wat moeite. 




Wij willen zon, strand en lots of booze (voor een studentvriendelijk prijsje, alshetevenkan.)en omdat het oog ook wat wilt: Stunnin' hot boys.  Lekker eten en een fijne verblijfplaats zijn ook pluspunten. 

Met een zon-zalige-luilekker-hotboys-bekijken-vakantie in mijn achterhoofd heb ik al enkele spullen opzijgelegd of op mijn nog-aan-te-kopen-lijstje gezet.

- Waterproof mascara. 100% Waterproof van Rimmel
Ik zweer, na uitgebreide zwemtesten in mijn zwembad, bij deze mascara. Hij loopt niet uit, klontert niet. Een blijvertje in mijn stash. 

- Bronzing powder van Catrice.
Dit poeder is bijna mat te noemen, er zitten subtiele shimmers in die je bruine kleur beter doen uitkomen. Perfect voor mij, ik haat het om erbij te lopen als een discobal. Dit poeder komt uit de LE van de Cuba collectie van Catrice. Hopelijk ligt dit poeder nog in de winkel.





- Waterproof Eyeliner.
Ik zoek hem nog, de perfecte waterproof eyeliner. Deze van Essence krijgt positieve verslagen op verscheidene beautyblogs dus ik ben van plan hem een kans te geven.


- SPF. Sunprotection Face van Louis Widmer.
Voor mijn lichaam gebruik ik eender welke zonnecrème. Nu ik al een kleurtje heb -lees, je kan mijn bikinilijntjes zien staan- verbrand ik minder snel. Ik durf dan ook smeren met een 6, 10,15 of een 30. Al naargelang welke tube er in mijn gezichtsveld rijkt. Mijn gezicht blijf ik trouw insmeren met factor 30, niet omdat het perse nodig is om zo'n hoge factor te gebruiken, wel omdat deze crème zo zalig goed smeert en ruikt. Mijn tube is bijna leeg en ik ben enorm geneigd om een back up te gaan halen. 





Dit zijn mijn zomermusthaves, ik gebruik vrij weinig make up omdat ik in de zomer vaak een masker-gevoel krijg telkens ik full face-make up gebruik. 


Hebben jullie zomerfavorieten?

Liefs, Lotte.x





1 opmerking: