woensdag 29 augustus 2012

L'Oréal Paris Perfect Clean; Detoxifiërende Gel

Reinigen, reinigen, reinigen. Je huid moet gereinigd worden. Liefst 's morgens én 's avonds.  Maar dat doen we het liefst in stijl én met coole gadgets!  Toen ik laatst in de uitverkoopbak in mijn lokale Kruidvat stond te grabbelen, kwam ik deze cleanser tegen. Het alien-achtige rubberen sponsje trok directimento mijn aandacht.




Je ziet het op de foto misschien niet erg duidelijk, maar deze tube is allmost empty. En nee, ik ben zo iemand die 20 tubes in haar beautylade heeft liggen, waarvan uit ieder van hen allemaal een beetje uit is. #shameonme  Deze tube is dus tha bomb! De cleanser reinigt heel grondig en eens je doorhebt hoe je het best het 'sponsje' kan gebruiken ben je ermee weg.

Ik spuit eerst wat zeep op het sponsje, daarna maak ik mijn gezicht nat en schrobben maar! Het sponsje masseert je gezicht, waardoor het echt een fijn gevoel is!




Liefs, Lotte.x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten