dinsdag 31 januari 2012

New in: Bling bling!


Blingblingbling... Als mijn juwelen konden spreken zouden ze dat wel zeggen, want ze blinken nogal zeg! 


Ik kocht voor mezelf een hartjesketting en een bloemetjesarmband. Ik had de ketting al lang op het oog, maar omdat mijn beste vriendin de armband in hartjesvorm heeft, vond ik het zo gek om deze ook te kopen. Mààr toen ik zag dat deze ketting in de solden was, heb ik er niet lang over getwijfeld. Hetzelfde geldt voor de armband. Juwelen in solden kom je niet vaak tegen, dus laten liggen was geen optie. (Foto's volgen later!)

Tot zover MIJN special treatments... Want ik kreeg ook nog de nodige portie blingbling van mijn zus en mijn mama. (Ik weet dat mijn zus de blog leest, maar er niet voor uit durft komen, dus bij deze DANKJEWEL sistah!) Een supermooie ketting en bijhorende ring van Esprit. Echte 'volwassen' juweeltjes die perfect zijn om aan te doen als ik er echt chiquer moet uitzien, maar toch niet 'over the top' zijn.








Wat is jullie favoriete blingbling?



Groet, Lotte. x



Ring en ketting: Esprit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten