zondag 8 januari 2012

ElePhantastic Pink

Liefste lezertjes,


Velen onder jullie zijn waarschijnlijk bekend met het fenomeen "blok". En ja, ook ik heb er last van/zit er midden in! Desondanks schud ik toch een korte blogpost uit mijn mouw, speciaal voor jullie. Ook een beetje voor mezelf, want dit is natuurlijk de ideale ontspanning.


ElePhantastic Pink - O.P.I

Dit is het lakje dat ik de voorbije 5 dagen op mijn nagels gedragen heb. Lekker fris en fleurig en de perfecte blokkleur, want het maakt alles toch weer net een beetje aangenamer. Nagellak aanbrengen is trouwens een uitstekende manier om even een ontspanningsmoment in te lassen: pure me-time!

Op deze foto draag ik 3 dikke lagen, en als je goed kijkt kan je nog steeds de witte rand van mijn nagels erdoor zien. Dat vind ik best wel jammer. Maar het feit dat de nagellak dan weer 5 dagen houdt zonder chips of tip wear, maakt dit helemaal goed!

Veel succes aan mijn mede-blokkers (en al wie het nodig heeft ;-) )
En een blogpost over mijn NYE-outfit komt er volgende week aan!

Liefs, 
Michelle     x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten