zondag 15 januari 2012

Shop 'til you drop...

...of dat was toch mijn stiekeme bedoeling toen ik deze week op koopjesjacht ging.
Mijn conclusie? Mijn ‘goesting’ zat er niet tussen. Misschien komt dat ook wel een beetje omdat ik alleen was en geen zin had om alles zelf te dragen of vanuit mijn pashokje op zoek te gaan naar een andere maat… A shoppingpartner can save your life.. of toch op zijn minst wat tijd en moeite ;-)

Een shoppingpartner had ik dus niet bij, waardoor mijn buit beperkt is gebleven tot een boek en wat nagellakjes:



 
       O.P.I - Original Nail Envy (waar ik mijn vorige blogpost al aan gewijd heb)


       O.P.I - Rally Pretty Pink (van Serena Williams’s Grand Slam Collection)
     
 Essie - Lady Godiva


 Style – Lauren Conrad

De lakjes zullen jullie nog wel zien voorbij komen in een Nail of the Day. En wanneer de examens voorbij zijn, ga ik dat boek van Lauren Conrad verslinden. Don’t worry, de leukste tips and tricks zal ik met plezier delen met jullie!

Hebben jullie al wat solden-shopping gedaan?

Liefs,
Michelle     x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten