zondag 29 januari 2012

NOTD - O.P.I Rally Pretty Pink

 Om mijn laatste blokdagen happy & shiny door te brengen (voor zo ver dat mogelijk is toch...), had ik een heel kleurrijk nagellakje in gedachten.

Rally Pretty Pink van O.P.I is een nagellak uit de collectie die Serena Williams ontworpen heeft: O.P.I Serena Glam Slam!





Ik heb voor jullie foto's uit verschillende hoeken genomen, in een poging om alle kleuren van de nagellak op beeld vast te leggen. Wat me jammer genoeg niet helemaal gelukt is, vrees ik. Het is echt een heel bijzondere nagellak. Er zit paars, roos, rood, goud,... in. Afhankelijk van hoe je er op kijkt, lijkt het lakje heel roos, of juist heel goud!

Ik vind het wel eens leuk voor een keertje, maar niet voor elke dag :-)

Liefs,
Michelle        x

(En ohja, sorry voor het gebrek aan posts de laatste tijd, maar zoals Lotte al zei; school/examens... Oei oei. Maar de examens zijn bijna voorbij voor mij, en dan maak ik het goed!)

1 opmerking:

  1. I LOVE the color Glam Slam! It's gorgeous. Reminds me of Orgasm blush by Nars!
    xo
    The Fashionable ESQ

    http://www.thefashionableesq.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen