zondag 29 april 2012

My Life in Pictures - Instagram #1

Sinds ik de trotse bezitter ben van een iPhone, ben ik ook een fervente instagrammer geworden. 
En het zou zonde zijn om mijn fotografische kunsten niet met jullie te tonen. Een kijkje in mijn leven dus.
 Cafetaria-food op school, jummy - not.
 Mijn werkplekje op mijn studentenjob.
 Nail/quality-time met de kleine zus.
 Buiten in het zonnetje genieten van een boek, mét mooie nagels.
 Ohnee, ik heb het niet altijd graag als er foto's van mij genomen worden.
 Af en toe een feestje - oh the good student life.
 Battle of the chocomousses!
 Getting ready for a night in the town.
 Jummy's @ Quetzal - chocoladebar.
 En zo haal je glitternagellak er weer af
 Comfy-studying
 Nog meer jummy for my tummy.
 Capri-sun, new style! Smaakt toch lekkerder door het dunne rietje.
 My lucky charm.
 The Big Splash - Leuven.
Freeeeee food @ Kiesweek Leuven

Liefs,
Michelle      x

1 opmerking: