zondag 22 april 2012

Picture perfect //1

Door de overvloed aan schoolwerk en stages is het er deze week doorgeschoten om te bloggen. Bij deze mijn oprechte excuses. In deze post laat ik jullie een aantal foto's zien van wat me bezig heeft gehouden de afgelopen tijd.

Deze week had ik stage in een BuSo-school (Buitengewoon Secundair onderwijs, voor de leken onder ons). Ik stond bij de matig tot zwaar mentaal gehandicapte leerlingen. Bij deze heb ik beslist dat ik volgend jaar deze richting ook uitga in mijn banaba Buitengewoon onderwijs. Ik heb van elk ogenblik genoten, deze kiddo's staan zoveel puurder in het leven. Soit, genoeg getaterd. Tijd voor de foto's!


Hoe groter ik de foto zet, hoe slechter de kwaliteit. Soit, de fuif van Wever. Voor wie het niet doorheeft, wij zijn verkleed als aliens. Let op de zilveren lippenstift!


 Jip kwam uit de kast, duidelijk met tegenzin.
 Sloefen.
 Glitters!!

Verdorie, ik moet meer mijn fototoestel gaan gebruiken. Ik heb veel meer meegemaakt, maar of de foto's zijn mislukt, of ik heb er geen foto's van. Mental note: Neem meer foto's!

Liefs, Lotte. x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten