vrijdag 6 april 2012

New in: Lemony flutter - Lush

Jaja, jullie lezen het goed. De Lemony flutter is in mijn bezit. What?! De Lemony Flutter? Die wondercrème van Lush, die het niet alleen goed doet als nagelriemencrème, maar ook perfect bruikbaar is als drogehielencrème, drogeellebogencrème, kortom, alles wat maar iets of wat droog voelt op je lichaam kan je insmeren met de Lemony flutter.
Tijdens mijn tripje naar Antwerpen voor het ELLE & River Island present Summer-event trok ik ook even door de winkelstraat. Ik volgde mijn neus en kwam geheel toevallig (ahum) terecht in Lush.  Overweldigd door de heerlijke geuren en felle zeepjes, zocht ik de Lemony flutter. Zonder resultaat. Heel even voelde ik mijn maag in een kleine knoop trekken, tot een vriendelijke verkoopster me vroeg of ik hulp nodig had. (Hulp? Jazeker! Op die moment was ik er zeker van dat er "Help wanted" in het groot op mijn voorhoofd stond.) Ik vertelde haar dat ik op zoek was naar LF omdat ik zoveel goeds had gelezen op allerlei blogs. Waarna ze nieuwsgierig vroeg welke blogs ik las. Op die moment ging er bij mij een belletje rinkelen, (zeg maar gerust een hele klokkentoren) want was dat niet Roxanne van Twinxxx die ook in Lush Antwerpen werkte? Jawel hoor, ik had het bij het juiste eind! Roxanne vertelde me dat de LF echt superlang meegaat en dat je er echt altijd maar heel weinig van nodig hebt. Dusss, naar hartelust smeren op al die droge plekjes. -Whoeepie!-



De geur is heerlijk, het doet me denken aan een citroenijsje in de zomer, waardoor ik constant zit te snuffelen aan mijn vingers. Ook de BF heeft niet veel andere keuze dan meegaan in mijn LF-liefde. Zijn nagelriemen kregen een grondige beurt,(Dubbelzinnigheden worden hierop niet aanvaard, beste vrienden van de voetbal) en zijn voeten ruiken nu naar heerlijke citroentjes in plaats van de usual bedoefte sokken-geur.

Ook kreeg ik een tester mee van het haarmasker 'Jasmin & Henna'. Ik heb het nog niet getest, dus een review volgt nog. En ohja! Voor ik het vergeet, Lush werkt verslavend. t'Is maar dat je't weet!

Liefs, Lotte. x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten