dinsdag 27 maart 2012

Ik kan niet meer zonder...

In deze post laat ik je zien zonder welke beautyproducten ik niet meer kan. Vergeet ik er ééntje, is de kans groot dat ik me er een hele dag ongemakkelijk door voel. Veel back-ups hebben is dus een must!

-          Lippenbalsem.  Labello, Vaseline, 2Be, Kruidvat,… In elke handtas zit er een exemplaar, in mijn pennenzak zelfs twee (Hallo! Stel je voor dat die ene net opraakt terwijl ik in de les zit…) Ik haat velletjes en scheurtjes in mijn lippen, dus ik smeer constant lippenbalsem. Liefst gebruik ik er eentje met een rozig kleurtje, staat altijd leuker dan witte lippen.


-          Handcrème. Met op nummer één de Arnica Essentiel van Yves Rocher, voedend, verzorgend, trekt snel in en laat een heerlijke geur achter.


-          Nagellak. Liefst gekleurd, sporadisch een doorzichtig lakje. Mijn favorieten zijn mijn lakjes van OPI, maar Catrice en Essence kunnen als budgetmerk mijn beautyhart zeker ook sneller doen slaan. Mijn nagels moeten in orde zijn voor ik de deur uitga, anders overvalt mij een heel ongemakkelijk gevoel. Ik heb dan ook meer dan honderd potjes en moet mezelf steeds bedwingen om geen nieuw potje te kopen. (Ja maar, deze kleur heb ik nog echt-echt-echt niet.)


-          Mascara. The eye-opener!Terwijl mijn zus gezegend is met superlange wimpers, heb ik jammergenoeg geen megavolume in mijn lashes zonder mascara. Vandaar dat ik dit ook steeds gebruik. Ik gebruik altijd een zwarte mascara, past beter bij mijn ogen-wenkbrauwen-gezicht, maar gebruik niet steeds dezelfde. Naargelang het moment gebruik ik een mascara van Nivea (Diva? Ik? Nee!), een waterproof van Rimmel (én echt waterproof, geloof me!) , eentje van Clinique of eentje van NYC. Natuurlijk zijn ze dit niet allemaal, maar dit zijn wel diegene die ik het meest gebruik.


-          Parfum. Natuurlijk! De roze en paarse appel van DKNY hebben een vaste plaats op mijn make-up tafel. LOVE etc. van the Body Shop heb ik in solid vorm, waardoor hij supermakkelijk mee te nemen is. Ik wissel regelmatig van parfum, maar de appels  blijven een constante in mijn geur-leven.

Zo, dit zijn de producten die ik het meest gebruik (lees: dagelijks meerdere keren).
Welke producten gebruiken jullie vaak?


Liefs, Lotte.x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten