vrijdag 30 maart 2012

My favorite perfume...

Vandaag laat ik jullie kennis maken met een van mijn favoriete geurtjes. Alhoewel 'kennis maken met' misschien niet de juiste uitdrukking is, want ik ben er zeker van dat vele onder jullie wel bekend zijn met dit parfum.

Mijn favoriete parfum is Coco Mademoiselle van Chanel.


Waarom is dit mijn favoriete parfum? Wel, dat heeft verschillende redenen. Ten eerste ruikt het gewoon ongelooflijk lekker. Ten tweede, het is een geur die lang blijft hangen. Eentje die ik zelf ook lang blijf ruiken, wat ik toch wel heel belangrijk vind. 


En een andere belangrijke reden is: er hangen mooie herinneringen aan vast. Ik ontdekte dit parfum op de terugreis van een van de heerlijkste vakanties ooit. Op slag verliefd was ik op deze geur. Hij ging dan ook rechtstreeks op mijn wishlist, en kwam ook terecht op mijn kerstlijstje. Ik kan jullie vertellen dat dit een van mijn favoriete kerstcadeau's was van dit jaar. 


Zoals jullie kunnen zien op de foto, ben ik enorm spaarzaam met dit parfum. Ik had er wel nog enkele staaltjes van liggen, dus die heb ik eerst opgebruikt.
De prachtige Keira Knightley is het gezicht van de campagne.


Wat is jullie favoriete parfum?


Liefs,
Michelle       x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten