maandag 26 maart 2012

My New Toy

Tijdens een 'niet zo leuke'-periode (understatement, quoi.) besloot ik om mezelf eens te verwennen met iets waar ik al heel lang van droom...
My newest buddy: mijn iPhone 4S. Deze stond al enorm lang op mijn wishlist. Natuurlijk kon ik zo'n duur ding niet zomaar kopen.. Er was wel heel wat voor nodig om mijn ouders (lees: mama) te overtuigen. Na ontelbare keren vertellen waarom ik een iPhone doodgraag wou en nodig had, kreeg ik een GO.



My new best friend is ondertussen een week jong, vergezelt me altijd en overal en ik kan er altijd op rekenen.


Liefs,
Michelle     x

1 opmerking:

  1. DAT MEENT GE NIET!!! Ik had het al verwacht met uw instagram-foto's...
    Zo jaloers! :)
    Deze is ook nog voor 2013 in mijn bezit - zo jaloers! :-)

    BeantwoordenVerwijderen