zondag 18 maart 2012

My inpiration.

Mijn fototoestel heb ik (bijna) altijd bij me en ik prijs mijn gsm gelukkig dat 'ie foto's kan nemen. Ik probeer dan ook van veel leuke dingen een foto te nemen. Hieronder een paar foto's van de dingen die me deze week geïnspireerd hebben.




Glitter ombre; Stond al even op mijn 'Must-do-nailart-lijstje', maar ik vond mijn nagels er nooit 'mooi' genoeg voor. Het is een heel subtiele nail-art waarmee ik best op stage kan. (Een tutorial volgt nog!)
Nele en ik. M'n bro, m'n gym-maatje, mijn beste vriendin én ze zit samen bij me in de klas!  Ideaal, hoewel. ;) De foto is al even geleden genomen en buiten mijn tandpasta-smile en de red eyes van Nele is dit een top-foto.

Een week geleden was ik op zeeklassen. Deze zeebonk probeerde me te verleiden met een ritje op z'n piejerd. Onze romance was erg kort, de taalbarrière was te groot. (Snik)

Echte prinsessen slapen in een roze prinsessenbed. Het hoopje vodden dat jullie zien liggen is Aaike, mijn knuffel. Aaike keeps bad dreams away since 1990.

Pilletjes innemen is toch vééél leuker als ze ook roze zijn? Thanks Doc!

Probeerseltjes op mijn nagellak-ring.



Op een zondagochtend maak ik .... rekenoefeningen. Dit is de belangrijkste stage van dit jaar, dus het mag niet misgaan! Duimen allemaal!


Liefs, Lotte.x

2 opmerkingen:

  1. Heel hard bedankt! Tot nu toe verloopt alles goed, ik heb schatten van kinderen, maar sta vooral heel graag voor de klas.

    BeantwoordenVerwijderen