zondag 15 juli 2012

Aveda Outer Peace Professional Cooling Mask

Aveda. Dan denk ik telkens aan natuurproducten, ecologisch verantwoorde, geitenwollensokken producten. Oké, ecologisch verantwoord en trendy gaan tegenwoordig ook hand in hand, maar toch. 


Toen ik deze tube in mijn handen kreeg heb ik eerst argwanend gesnoven aan het groene spul. Grmbl. Dat had ik beter niet gedaan. Ik kan de geur echt niet beschrijven, het masker ruikt kruidig en scherp.  Gelukkig dient een masker niet om aan te ruiken, fieuuw.














Het masker belooft een onmiddellijke vermindering van roodheden (Volgens Mr Google is dit een woord) en het vermindert een geirriteerde huid. Het testen waard, toch?
Nuja, eens je de geur gewoon bent smeer je een laag groensel op je gezicht, –Shrek & Fiona-alert-  zoekt de dichtbijzijnde prak-chill-hang-plek en laat je gaan. Dit voor de volgende 10 tot 15 minuten. Heaven, fo sho! Daarna was je het masker af met lauw water. HELLO healty glow!








Tip: Doordat het masker met natuurlijke producten gemaakt is, veroorzaakt het vlekken op kledij en washandjes- handdoeken. Vochtige doekjes kunnen soelaas bieden.

Liefs, Lotte. x




Geen opmerkingen:

Een reactie posten