zondag 8 juli 2012

My Life in Pictures - Instagram #3

Voor de derde keer: een kijkje in mijn leven. Verwacht al maar blok-gerelateerde foto's en food-pictures. Want eerlijk, tijdens de examens wordt eten het belangrijkste moment van de dag.

 Mijn codex was mijn beste vriend tijdens de examens. -- Blokpauze met Lotte in de chocoladebar, jummy. -- Bloktroost-cadeautje van Lotte, pretty! -- Thuis supporteren ze ook voor mij.
 Af en toe kwam het mamaatje langs in Leuven om mij wat gezond eten te brengen. -- Make-up spulletjes reorganiseren is zoveel interessanter dan blokken... -- Sowieso het beste verjaardagsberichtje ooit. -- Zussen, de ene al wat meer geobsedeerd door nagellak dan de andere.
 Na drie weken Leuven kon ik eindelijk naar huis, om mijn verjaardag te vieren. -- Het vieren van mijn verjaardag ging 4 dagen lang door, hier kijkend en kwijlend naar hondjes... -- Vorige week bracht ik een bezoekje aan de Hemel, ook wel gekend als de Estée Lauder Company Store. -- Zomer & versgeperst sinaasappelsap.
Mijn ander verjaardagscadeau moest ook uitvoerig getest worden: een ligstoel. Mijn ligstoel. -- Ijspralines. -- Rocky! Spijtig genoeg niet van mij, maar van de buren. -- Nieuwe haartjes, vers van de kapper.

Liefs,
Michelle       x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten