donderdag 12 juli 2012

Currently reading - Fifty Shades / Vijftig Tinten

Ongeveer een maand geleden begon de blogosfeer te buzzen. Mijn nieuwsgierigheid werd opgewekt, eerst door Annemerel.com, daarna door Kim van It-Girl. Vorige week passeerde ik een Standaard Boekhandel en werd ik naar binnen gezogen. Waarom? Om de Fifty Shades-trilogie te kopen!

Fifty Shades. Ja, ik wou de boeken in het Engels lezen. Spijtig genoeg was deel 1 uitverkocht, dus ging ik maar voor de Nederlandse vertaling: Vijftig Tinten. 
Vijftig tinten grijs - Vijftig tinten donkerder - Vijftig tinten vrij
Oh boy, ik ben deze boeken aan het verslinden! De trilogie is nu zo'n dikke week in mijn handen en ik ben halfweg het laatste deel. Ik voel me nu al triest omdat het bijna voorbij is. Wat moet ik gaan doen als ik ze uitgelezen heb?! 


Het verhaal gaat over Anastacia Steele, een studente die op het punt staat om af te studeren, en Christian Grey, een jonge multimiljonair die ook nog eens oogverblindend mooi is. Anastacia is een doodnormaal meisje met weinig ervaring in relaties. Meneer Grey heeft dan weer voldoende ervaring, maar niet in het soort relaties waar Anastacia naar op zoek is. Meneer Grey heeft nogal specifieke voorkeuren, om het zacht uit te drukken. 


Ik ga niet te veel vertellen over het verhaal. Ik kan jullie wel absoluut ten zeerste aanraden om naar de boekhandel te spurten en deze boeken te kopen. Oh ja, klein detail: de boeken zijn nogal pittig. En dat is ook zacht uitgedrukt. 


Liefs,
Michelle   x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten