zondag 29 juli 2012

Chubby Stick

Er bestaan twee dingen die absoluut niet goed zijn voor mijn portefeuille. Numero uno: beautyblogs. Numero due: vriendinnen.
De Chubby Stick van Clinique stond al een tijdje op mijn wishlist, thanks to beautyblogs dus. Mijn wishlist is ondertussen al enorm lang, waardoor ik er lang niet toe kom om alles dat op die lijst staat ook effectief aan te schaffen. Gelukkig maar, anders zou mijn bankrekening ondertussen helemaal geplunderd zijn. De Chubby Stick stond dus al eventjes verwaarloosd op mijn lijstje... tot er een etentje met vriendinnen gepland stond. Druk pratend en kakelend (ja, wij - vrouwen - kakelen) hoorde ik plots een interessant gespreksonderwerp aan de andere kant van de tafel. "Een Chubby Stick? Ja, ik heb dat. Wilt ge hem eens proberen?". Mijn aandacht was getrokken door de trotsheid die duidelijk in dat zinnetje naar boven kwam. En mijn koopdrang getriggerd. Stormloop naar Ici Paris XL? Check.
And I'm such a girl. Stond ik daar en kon ik niet kiezen. Gelukkig had ik nog cadeaubonnetjes, waardoor ik het mij wel kon gunnen om er twee te kopen.
Whole lotta honey is een neutraal kleurtje. My lips but better. Mega melon is iets roziger en valt dus net een beetje harder op. Maar het zijn lip balms, dus het effect blijft heerlijk subtiel.
Liefs,
Michelle    x

1 opmerking: