woensdag 25 juli 2012

DIY Dip & Dye

Annebeth van Stylingdutchman heeft het al lang maar sinds Krizia van Sharkattack het heeft ben ik helemaal verkocht. Haar Dip & Dye zorgde voor haters & lovers en ik behoor zeer zeker tot de laatste groep. 



Nu, volgende probleem. (of problemen) Ik heb kappersangst. En een D&D zorgt ervoor dat er minstens één volledig uur -zelfs langer- in zo'n akelige kapperstoel moet gezeten worden met als uitzicht enkel je eigen -in mijn geval, doodsbange- hoofd. 
Daarbovenop ben ik ook nog blond, met afgebleekte stukken en rosse vegen ertussen. Veel misluk-gevaar dus. 


En het grootste probleem van alles: Ik start in september terug vollebak-plankgas met stage. Juffenjurkjes en stoute kinderen gaan niet samen met fluoroze lokken.  -Too bad-
                             Benodigdheden: Blush & Lipstain. 


Met andere woorden, ik zocht een oplossing. En met de colorbugs in mijn achterhoofd, deed ik mijn ding. Ik wreef met de blush over een lok haar, kleurde wat bij met een lipstain et voilà! Fixeren met haarlak is een must, de blush 'valt' anders uit je haren. 



Hét resultaat! 


Liefs, Lotte.x







Geen opmerkingen:

Een reactie posten