vrijdag 27 juli 2012

Volumizer - Bourjois

Mijn huidige mascara had zijn beste tijd gehad (lees: op!). Daarom was het dus tijd om nog eens een bezoekje te brengen aan het Kruidvat met maar één doel: een nieuwe mascara. Een nieuwe mascara heb ik ondertussen, maar natuurlijk had ik ook nog andere dingetjes bij... zucht.
Hier gaat het nu niet over 'de andere dingetjes', maar over de mascara. Welke mascara heb ik gekocht? De Volumizer van Bourjois. Volumizer, sounds impressive, hu?


Oké, hier is hij dan. De Volumizer.
De Volumizer heeft twee borsteltjes. Het aanbrengen gebeurt dus in twee stappen. Wat doet stap 1? Stap 1 bereidt de wimpers voor op 3D-Volume. Gegarandeerd klonter-vrij. Klinkt veelbelovend!
Borsteltje 2 zorgt dan voor het spectaculaire 3D-Volume. Voor mij klinkt dit wel heel bombastisch. Mijn verwachtingen zijn intussen dan ook al heel hoog.
Welk effect geeft dit op mijn wimpers? Let's see.
Dit zijn mijn naakte wimpers, zonder mascara dus.

Et voila, stap 1 is gebeurd. Ik ben al een klein beetje teleurgesteld omdat mijn wimpers nogal samenklitten. Jammer! Het maakt mijn wimpers langer, maar ik had gehoopt dat het een vollere uitstraling zou hebben.
Stap 2 maakt het niet echt veel beter. Het geeft inderdaad een dramatischer effect dan bij stap 1, maar... Maar maar maar. Zoals ik bij stap 1 al zei; de Volumizer maakt mijn wimpers langer, maar laat ze ook samenklitten en zorgt niet echt voor "volheid".
Ben ik veeleisend? Misschien. Daar heb ik dan wel een goede reden voor. Mijn favoriete mascara geeft namelijk een véél leuker effect. Eerst zien, dan geloven - zeg je? Hier komt het bewijs:
Geen samenklittende wimpers, extra volume en een zekere volheid. Ik ben en blijf fan van deze "Double Designer Black Mystic" van Nivea.

Liefs,
Michelle     x






Geen opmerkingen:

Een reactie posten