zaterdag 28 juli 2012

Free Goodies

Ik heb een bezoekje gebracht aan Ici Paris XL en ik heb iets gekocht. Jeej! Wat ik gekocht heb vertel ik later, want vandaag wil ik het hebben over een staaltje dat ik bij mijn aankoop kreeg.
"Ik zal er een staaltje van een dagcrème bij steken," zei de lieve verkoopster mij. Ja ja, blabla, 't zal weer gene vette zijn... dacht ik. En toen kwam ik thuis, deed ik mijn zakje open en wat zag ik daar? Oh lala, Shiseido. Dat is gene kattepis. Ja, als ik enthousiast ben, begin ik heel 'kempisch' te denken.


Shiseido is een Japans beautymerk. Een van de oudste beautymerken ter wereld, trouwens.
Ik was ondertussen al mentaal aan het kwijlen. De White Lucency Protective Daycream. "Een hydratherende dagcrème met bijzondere verhelderende eigenschappen. Zorgt voor een gladde, gelijkmatig glanzende teint met een perfecte uitstraling." Met SPF 15. Altijd leuk als een dagcrème je tere velletje dan ook nog eens beschermt tegen schadelijke zonnestralen. 
Een ienimini-potje vol met prettiness.  De dagcrème ruikt aangenaam, maar niet echt speciaal lekker ofzo. Het aanbrengen is hemels. Oh boy. Stiekem hoop ik dat dit product ervoor zorgt dat Pukkelpop wat vroeger begint, op mijn gezicht. Want als hij mij inderdaad een perfecte uitstraling geeft, wordt het wel heel moeilijk om mijn koopdrang te weerstaan. En het is best wel een prijzig productje. €53 voor 40ml, dat is een bedrag dat mijn studentenbudget jammer genoeg niet aankan. Oké, misschien is het wel wat radicaal om te hopen op een Pukkelkop-festijn, dus zal ik voorlopig maar heel spaarzaam omgaan met mijn 5ml.... Zucht.

Liefs,
Michelle    x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten